Truly tuesday..

ja, tisdag idag..
hade för en gångs skull sovmorgon imorse.. dock textade Brad mig vid 9 och sen halvsov jag till strax innan halv 11. Hade Jack fram till halv 1, vi hann dock inte göra så mycket då vi var tvungna att skjutsa Richard till tåget och lite andra saker. Lite lunch på det och sen var jag off..
Åkte till gymmet, lite springande på löpbandet och sen dödade Brad mina ben! Jag ska dock inte klaga, för jag älskar känslan av att känna hur musklerna jobbar. Men ont gör det!
Efter gymmet var det tillbaka hem igen. Jag och barnen åkte till biblioteket och var där någon timme.. Charlie var inte så glad i början men sen kom han på att det fanns datorer på biblioteket så han följde med! :) Efter bibblan så var åkte vi och lämnade Richards bil och sen hem igen. Middag och sen bad för Jack!
Jessica och jag åkte och solade efter jobbet. Måste jobba på både kroppens insida och utsida inför Florida!
Tydligen så ska det bli snöstorm ikväll/imorgon så alla skolor är helt stängda redan! HAHA.. snowday imorgon alltså. Usch! Vi får se.. förhoppningsvis kanske vi kan ta oss till Jessica en stund iaf! Hoppas, hoppas, hoppas! Vi får väll se.. Lite bilder på Jack i snön förra veckan.
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0