Helgen

Hejhej,
ja helgen har gått lika fort som vanligt! Gaaaalet hur tiden bara flyger förbi!
Lördagen började med jobb på morgonen, Jack o jag åkte till Greenwich bibliotek för att leka lite. Jag står och tittar på Jack som leker och messar till Elisa. Jag kollar ut i hallen och där står ingen mindre än HON (elisa) och barnen. Helt galet hur liten världen är och vilket sammanträffande att vi båda kom dit utan att ha hörts eller något. haha galet.
Efter det åkte jag och tränade med Brad som dödade min kropp som vanligt. Jag ska verkligen inte klaga dock! Jag älskar att träna med Brad. Han får mig att ta i och fortsätta ta i även om min kropp typ är död!
Jobbade sen från 4 till 10.. inte så jobbigt. Vi gjorde inte så mycket. Lekte lite, skypade med mamma och pappa! Och sen var det liksom middag, bad (Charlies middag), min middag och sen dusch och säng för Charlie. Efter det tillbringades kvällen tillsammans med säsong 2 av Desperate Housewives, te och frukt! :)
Söndagsmorgon var en skön morgon som började med scones och te. Jag gjorde nämligen scones på lördagskvällen. Sen åkte jag och hämta Carro.. vi käkade lunch och gjorde lite andra saker. Till Greenwich ave. och sen blev det bio på kvällen. Denna gång blev det "Country strong", en faktiskt riktigt bra film! :) Absolut sevärd!
Måndag. Ledig idag. väääldigt skönt! Så morgonen började med att jag skypade med min väldigt bruna bästa vän som precis kommit hem från Thailand! :) Saknaden är stoor! Men det var kul att prata lite om allt och inget. Sen åkte jag till mallet och kollade lite. Hittade lite snygga vårsaker som jag vill ha (a) Lägger in i nästa inlägg vad! :) Sen var det solning och träning med Jessica. Bootcamp stod på schemat idag. Och vilken klass sen!!! Jag och Jessica typ doog! Och tränaren var hur läskig som helst. Värsta militären! HAHA men vi överlevde. Nu ska jag snart lägga mig och se det sista av Dh säsong 2. ;)
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0