Veckan som varit..

Hejhej,
jag vet dåligt uppdatering igen! Förlåt!
Men min veckan har varit ganska som vanligt dock.. Jag gav mig ut för att köra direkt efter olyckan. För allas skull så mår Jack och jag bra! Inga skador förutom att jag kanske tänker på det ibland. Men jag mår bra!
Jack är så rolig just nu.. det är inte lång tid kvar nu innan han kommer prata mycket! Jag har dock lärt honom att säga "hej!" Har en film som jag lägger upp! Jag har väll mest varit och tränat, solat.
Träffade dock min kompis Malin häromdagen vilket var jättemysigt! Vi har inte träffats på länge så det var jättekul att sitta och bara snacka lite! :)
Lägger upp lite bilder på mina söta barn från igår..
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0