Innan CA

hejhej,
ja innan CA så var det fullt upp som vanligt.. spenderade mycket tid tillsammans med min finaste Pernille.. eftersom det var vår sista vecka tilsammans! Mycket party blev det också (såklart!)
Annars tror jag det var som vanligt hemma, med barnen och familjen! Inget nytt.. torsdag blev det såklart Live at 5 tillsammans med Pernille, Joey, Emilie, Renate, Jentl och Celeste. För att sen träffa på Pete och hans vänner på BB (Black Bear). En mycket lyckad kväll tillsammans med alla dessa människor!
Tidigare på dagen hade jag och barnen varit hemma hos Jessicas gamla värdfamilj för att jag skulle vaxa mig och sen träffa deras hundvalp! Sötaste Lucy.
Fredagsmorgonen gick åt att packa det sista och sen säga hejdå till Pernille. Kändes konstigt att säga hejdå! Jag har nog inte fattat det än.. att nu när jag kommer hem så kommer inte hon att bo 2 min från mig! Utan i Danmark! Men jag lovar att många Danmarks besök kommer det att bli!!!!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0