Sakna mest..

hm! Jag behöver ju inte ens säga familjen.. men jag har faktiskt några andra saker som jag verkligen kommer att sakna med USA.
1. Drive-thru bank (ÄLSKAR!!!)
2. Drive-thru Starbucks
3. Alla underbart fina bilar, som jag kan dö för!!
4. Att människor är mer öppna och säger vad de tänker rätt ut (kan vara dåligt, men för det mesta roligt!)
5. NYC (Min STAD!!!)
6. Min SÄNG (dubbelt så stor som i Sverige)
7. Tivo.. så man kan spela in alla program (funkar inte hemma hos oss i Sverige)
8. Att sommaren här är så varm och skön
9. Target (finns inget som kan liknas hemma)
10. Att ha personlig tränare! Kommer sakna Brad så mycket.
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: Stig & Margaretha

Ja stackars lilla dej,men en stor madrass på golvet så löser du det problemet, men visst vi förstår dej helt och hållet. Välkommen hem Jennie.

Kramar Stig & Margaretha.

2011-07-30 @ 12:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0