Snart hemma

Ja, kan ni fatta att jag är hemma om 5 dagar.. tiden har bara flugit iväg och mina hejdå har börjat!
Jag kommer såklart sakna allt och alla människor som fortfarande kommer vara kvar här, men jag känner att jag måste fortsätta med mitt liv och göra något för mig själv! Det är ju inte direkt så att jag inte kommer se eller höra av alla de som jag vill fortsätta ha kontakt med! Skype finns, facebook finns och andra hjälpmedel som gör det enkelt!
Mitt liv här har varit fantastiskt! Jag hade inte kunnat ha ett bättre år.. Och mycket av detta beror såklart på att jag har bott hos världens bästa människor. Jag menar, jag kunde inte ha fått det mycket bättre! De har hjälp mig med så mycket, funnits där när saker inte gått som planerat. Och min värdmamma Susan kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta! Hon är den jag har kunnat prata med, om verkligen allt! Kläder, killar, utgångar, vänner, livet, ja allt! Hela min familj kommer jag alltid att älska och ha kontakt med! Min lilla Jack ha vuxit upp och blivit en liten pojke. Min Charlie har också vuxit och blivit stor! Richard har alltid varit till stor hjälp när det kommer till pengar, banken, försäkring osv. Han har dock också varit väldigt insatt i mitt liv och alltid velat veta vad det senaste nyheter är, vad som hände i helgen, vilka skandaler som fanns! Ja, och hans kommentarer får en alltid att skratta!
Idag sa jag också hejdå till Janet och Mark! Vilka också har betytt väldigt mycket det här året! Och jag vet att även vi kommer att hålla kontakten och hoppas att vi kommer att ses så snart jag kommer tillbaka (på semester!)
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0