Awesome sunday

Hejhej,
ja idag har verkligen varit en väldigt bra dag måste jag säga!
Dagen började med att jag åkte en snabbis in till NYC för att träffa mammas jobbarkompis och få lite grejer från Sverige. Inga stora saker, men ett nytt bankkort mm. Sen gick jag omkring lite och kollade i affärer. Hade tur för R behövde segla förrän 1, vilket betydde att jag fick 1 timme mer i NYC istället för typ 20 min som jag skulle få från början. Great! Bra och fint väder! OCH jag hittade ÄNTLIGEN ett par svarta, sköna ballerina. Som jag har letat!!!!
Lämnade R i Greenwich och åkte för att springa på stranden. Jätteskönt och det kändes riktigt bra måste jag säga. Sen hem för att duscha och käka lite. Lite skitsnack med Su hann jag också med! Sen åkte jag till Stamford för att träffa Sandy. Gick omkring på mallet. Hittade nödvändiga saker som födelsedagskort och lite sånt! Plus att jag köpte en resväska på Macy's. Vilket verkligen behövdes! Hade ingen.. haha nej men glad för mitt inköp! Sen blev det Cosi (middag) och bio. Pirates of the Carribean!!! Jättebra och sevärd film!!
Nöjd tjej!!
Sen åkte jag hem till Pete ett tag! :) och nu väntar sängen!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0