Beach söndag

Hejhej,
ja söndagen skulle spenderas med Elisa.. men lite saker hände så det blev inte så! Först skypade jag lite med mamma, pappa och syrran hemma i Sverige iaf. Alltid trevligt att höra vad som händer hemma..
Sen åkte jag och hämtade upp Pete och hans kompisar (australienare) som jag umgås med. Och vi åkte till stranden.. efter mycket om och men så kom vi in och hittade en bra plats att ligga på.. vattnet var faktiskt väldigt varmt och skönt. Några timmar spenderades lätt där! :)
Tyvärr har jag inga bilder.. tråkigt nog!
Sen blev det bråttom för familjen och jag skulle på circus! En mycket gullig circus som vi alla tyckte om! :)
Sen blev det lite mysigt "häng" med Pete, Daniel x 2 och Pernille! :)
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0