Födelsedag

Hejhej,
ja som de flesta vet så var min födelsedag i fredags. Dagen började med jobb och svenska pannkakor till mig och barnen.. sen pratade jag med mormor/morfar och farmor/farfar! Under lunchen så fixade jag och min räddare Pernille lite saker som behövdes för kvällen. Planen från början var ju att vi skulle vara hos Elisa och grilla mm. men sen blev hennes barn sjuka så då kunde vi inte vara där.. PANIK! Men som sagt Pernille var min räddare och sa att vi kunde vara några styckna hos henne. Så Pernille, jag, Sandy och en tjej som heter Emma åt middag hemma hos Pernille.. När klockan var halv 4 så åt familjen och jag lite tårta och firade min födelsedag! Och sen under eftermiddagen så agerade jag: kock, mamma, ballongblåsare, barnmatare samtidigt som jag lekte med Charlie. Ja, många saker samtidigt!
Efter en god middag och tårta så åkte vi ner till Black Bear där jag hade reserverat ett bord och mötte upp några andra tjejer som också ville vara med och fira! :) Kvällen blev otroligt lyckad!!! Och jag är jätteglad för att jag har så många bra och underbara vänner som firade mig!
TACK TILL ALLA SOM PÅ NÅGOT SÄTT GJORDE MIN DAG!!

LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0