J:s sista helg..

hejhej,
ja den här helgen har det varit Jessicas sista helg.. kommer kännas så konstigt nu när både Jessica och Caroline är hemma i Sverige.. Dock har jag bara 3 veckor kvar tills jag och Emma åker till CA och sen bara 6 dagar tills jag är tillbaka jag med.
Well.. fredagen bjöd på mycket folk på vårt kära Black Bear! En mycket trevlig kväll som bjöd på en massa knasigheter, sjungade med live-bandet på Tiernas och mycket annat! :)
lördagen bjöd först på jobb och sen var det middag tillsammans med Carolina och Jessica hemma hos Jess.. det blev grillat med klyftpotatis och tsatsiki! :) Mycket gott.. sen packade Jessica ett tag och sen åkte vi ner till Stamford. En knäpp kväll men ändå mycket trevlig med fina vänner! <3
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0