Fredag, lördag

Hejhej!
Ja, fredagen började med jobb. 10 timmars arbetspass! BLÄ! Plus att jag hade sån träningsvärk att jag knappt kunde gå, så ingen träning blev det idag. Jack och jag gjorde väll inte så mycket. Chillade mest!
Så fort dagens jobb var över så åkte jag för att släppa ut Lucy och sen möta Sandy utanför bion. Köpte våra biljetter och sen gick vi för att käka på en italiensk restaurang i Stamford. Alltid lika god mat och Sandys treeeevliga sällskap! Efter en god middag så blev det bio, BEASTLY! Åååh den var verkligen underbar! Riktigt bra film.
Lördag. Ååååh! Trodde att det skulle bli 10 timmars jobb idag också. Men icke då! Istället blev det tidig uppgång och sen iväg för att åka skidor med Richard och Charlie. Stället heter "Butternut" HAHA men det var riktigt kul. Heldag med skidåkning. Jag bara älskar att åka skidooor! Känna snön medan skidorna bara svischaaar ner! :D såå underbart! Efter en heldag med skidor så blev det en mysig kväll med Malin. En efterlängtad kväll med en massa snack, god mat och film!
Nu är jag så trött att jag nästan slocknar.. så GODNATT!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0