Fredag

Hejhej!
Ja, jag kan inte fatta att det redan är fredag.. men skönt är det!
Jack och jag spendera morgonen på stranden eftersom det var så himla fint väder! Sen var det lunch och sen tog jag en power-walk i bara t-shirt! Åååh så skönt det var.. Varmt, vinden blåset varm och det var typ 20 grader! :) wiihoo.
Sen mötte jag Sandy en snabbis på mallet. Fick lite pengar av henne för Bruno Mars konserten som vi ska gå på i MAJ! :D åååh det ska bli så kul. BOSTON!
Eftermiddagen tillbringades ute och sen kvällen var det bara Jack. De andra var på klubben så det blev chill. Kollade på Desperate och Glee. Nu ska jag snart soova! Trööööttt!!
God Natt!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0