Great thursday

Hejhej!
Ja, idag har varit en väldigt bra dag! Morgonen var väll inte så händelserik, lek och sånt! Sen var det lunch och nap för Jack.. Käkade en väldigt god lunch, "turkey meatball", mozarella, tomat, paprika och "green beans". Mums! Sen hann jag också med en liten napp innan min kära kusin ringde på skype! Pratade med henne, mitt gudbarn Alexander och lilla Benjamin i ungefär en timme.. Alexanders kommentar när han förstod att mamma och Benjamin pratade med mig "Nu är jag också här, Jennie!!" ropar han från trappan.
Sen åkte jag och hämtade Charlie från skolan. Kom hem, han spelade lite på datorn och då ringde en av mina äldsta vänner Lovisa. Vi slutade i princip att umgås under gymnasiet av flera orsaker, men det känns skönt att prata med henne igen! Mycket att ta igen.. haha! Men kul var det att prata med henne igen.
Lämnade Charlie på karaten och hämtade Jack. Sen hem för medicin och middag. Sen iväg för träning med Brad. I bilen på väg dit hörde jag min och Elins favorit sång! GLÄDJE på högnivå!
Sen var det 10 mins uppvärmning för att sen träna med Brad.. alltid lika hård och jag har träningsvärk i muskler jag inte visste fanns! haha.. efter en hård träning blev det 20 min på löpbandet följt av streching!
Hemma igen så satte jag mig i soffan med mina värdföräldrar, först Glee och sen American Idol! :) HAHA älskar att Richard skrattar åt sina egna, ganska tråkiga skämt! HAHA gud vad jag och Susan skrattade åt honom. Nu blir det sängen och ett avsnitt av Glee. Ska börja se det från början! :) Snart ikapp med Desperate så..
Mycket bra dag helt enkelt!
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: elin

Åh våran låt!! KOM HEM SAKNAR DIG

2011-03-15 @ 09:50:31
URL: http://nattstad.se/elinwberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0