Lördag, söndag

Hejhej!
Ja, helgen har gått fort och har varit mycket intressant!
Lördagen började med jobb.. lekte på förmiddagen med jessica och hennes barn. Sen en joggingtur och sen jobba igen! Jag hade bara Jack så det var lugnt. Middag, bad och natt för honom! Sen var det middag och dusch för mig. Och när familjen kom hem begav jag mig till Jessica! En mycket intressant och rolig kväll! Med spännande människor och ruskigt bra MUSIK!
Söndag, först en snabbis på au pair möte och sen in till NYC. Jag kan inte fatta det liksom, jaja, vi drar in till NYC som om att alla kan göra det varje dag. Men jag måste säga igen, jag bara älskar den staden! Min stad! Ja, dagen blev inte som tänkt! Men otroligt kul hade vi.. Broadway säger jag bara.
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0