Lördag

Hejhej!
Ja, lördagen bestod morgonen av att barnen och jag åkte till stranden och flög drake! Det var jättemysigt.. lite kallt men roligt att få lite ensam tid med båda barnen. Charlie tog en glass och Jack fick kakor, så vi satt där i solen! Mysmorgon! Jag kände mig inte så pigg så jag tränade inget den dagen! Sen var det jobb på eftermiddagen också. Vi gjorde inte så mycket. Var ute lite på studsmattan och lekte ett tag ute. Middag, bad och sängen.
På kvällen berättade jag för Su och Richard att jag ska åka hem. De tyckte såklart att det var jättetråkigt men sa massa uppmuntrande ord och det känns skönt nu! Jag kommer sakna dem så in i norden men hoppas att kunna komma och hälsa på till vintern! Och sen att de kanske kan komma till Sverige som till nästa sommar! :) Vi får se.. nu kommer jag bara njuta av tiden kvar med dem! Snart bara 3 månader kvar!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0