Måndag, tisdag

Hejhej,
ja ny vecka har börjat. Måndagen började med jobb. Jack och jag var på mallet en sväng och lekte. Efter lunch och napp så spenderades eftermiddagen på biblioteket i Old Greenwich. Efter att jobbet var avklarat så åkte jag till gymmet och körde "kickbox cardio". Denna underbara klass! Jag har verkligen saknat den.. inte varit där på flera veckor. Kul att vara igång igen!
Efter träning så åkte jag hem till Elisa för middag. En sjukt rolig kväll med många nya, roliga människor. Vi hade en jättetrevlig tjejkväll med god mat, skratt och mycket snack! Tjejerna som var där är äldre än vad jag är så det är kul att höra hur de har vuxit upp och vart. Hahaha många knasiga saker! Kvällen avslutades i säng vid 12 och lite desperate housewives.
Tisdag, skjutsade R till tåget och sen till gymmet. Körde lite cardio först och sen skulle jag ha Brad. Men helt plöstligt så kunde inte han.. Men som tur var fanns en annan av PT:na där och han hade lucka så han tränade mig istället. Sjukt kul köra hårdträning igen!
Jack och jag hade library reading på förmiddagen. När han sov och Su var hemma passade jag på att ta min första löptur för i år. Den första mars! Och har bestämt mig för att jag ska ut och springa 2 gånger i veckan nu för att få upp min kondis. Resten av dagen gick ganska segt. Skrev klart min uppsats för helgens klass!
Jack på Biblioteket igår..
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0