Movie..

Hejhej,
ja dagarna bara rulla på.. måndagen hände inget speciellt.
Tisdagen, först jobb sen träning (sprang på stranden med Jessica, riktigt sköööönt!!) Sen lite styrka hemma hos henne. Jobb igen och vi åkte till bibblan för att hämta Glee och låna lite andra filmer. Det blev en hel bunt av filmer eftersom det var filmkväll hos mig. Efter bibblan gick Jack o jag till parken och lekte lite. Sen var det middag, bad och natt. Sandy kom hit och sen kom också Jessica. Och kvällens film blev The fighter en sjukt bra film måste jag säga! :D En riktigt sevärdig film!!

Onsdagsmorgonen började med träning med Brad.. alltid jobbigt och sen 15 min löpning. Kändes riktigt bra! Nu är det snart jobb!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0