Onsdag.

Hejhej,
ja redan onsdag! Kan inte fatta hur fort veckorna går! Även om jag kan känna att denna veckan har gått otroligt långsamt ibland. Eftersom Jack fortfarande inte är 100% friskt så får vi bara vara hemma! Och jag menar, efter 2 dagar så har vi lekt med allt man kan.. vi får inte vara ute. Så ibland går tiden låångsamt! Som tur är har jag alltid träning att se fram emot!
Igår tränade Jessica och jag en timme med Brad! Det var hur bra som helst! Hur kan man inte älska Brad?! HAHA, skönaste!
Idag, så har Jack och jag inte gjort så mycket.. lekt i lekrummet, lekt där nere och nu är vi tillbaka uppe i lekrummet! Snart är det dock middag och sen bad. Sen är jag off! Då åker jag till träningen.. tänkte köra bootcamp idag, men tror det bara blir vanlig träning på gymmet. Har ganska mycket träningsvärk men känner ändå att jag vill ut ur huset! Har inte ens varit utanför dörren idag! :/
Efter någon timme på gymmet blir det dusch och sen bastu! För att se lämna tillbaka DH säsong 6 och lämna en tidning till Jessica! :)
Nu har jag bara typ 16 avsnitt missade sen är jag ikapp med det som sänds på tv. Wihooo! Och ikväll är det också "Off the map", vilket jag i för sig har ett avsnitt innan att se.
Jaaa! Jag vet, jag är en tv-nörd! HAHA
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0