Shopping and burnmarks!

Hejhej,
tisdag idag. Ja, här är det väll inte så mycket som har hänt. Allt flyter på som vanligt!
Jobbade på förmiddagen och sen kom mammas kompis Adga hit och skulle hämta min hårddisk att ta med hem till Sverige. Så vi åkte lite sightseeing runt om i Stamford och i Greenwich eftersom hon aldrig har varit här! Väldigt trevligt och en fika på starbucks hann vi med också. Sen var det jobb igen.
Efter det var det träning med Brad! Alltid lika bra och rolig träning. Förutom att han gjorde så jag fick brännmärken på mina armar när vi gjorde "plank/spider" HAHA. Usch inte alls skönt!
Men jag unnade mig lite shopping i Stamford Mall iaf. Inte bra för min ekonomi men skönt och fint var det! :) åååh det är så skönt att våren närmar sig och att det blir varmare! Ja, nu blir det lite film innan det är dags för sängen!
Vita blomklänningen - H&M
Blommiga klänningen - American Eagle
Skor och smycken - Forever 21
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0