SPRING

Hejhej,
ja nu har det verkligen börjat bli vår och det är sååå skönt!
Gårdagen tillbringades först i sängen och sen jobb. Sen blev det desperate housewives när Jack sov. Och lite snack med min värdmamma. Efter det hämtade Jack och jag Charlie i skolan och sen lek utomhus i en timme innan det var dags för middag. Så skööönt utomhus! Bara jacka och tröja. Första gången på studsmattan blev det också.
Efter jobbet blev det träning och sen target, CVS och Wahlgreens med Caroline för att hitta lite saker till St Patrick's day som är idag! :D GRÖNT ska det vara..
Well, dagen började med träning med Brad. Alltid lika bra. Vi gjorde lite annorlunda saker idag. Först några magövningar/armövningar. Och sen 10 min där jag hade 3 saker att göra, pulldowns, armhävningar och knäböj. Och jag skulle bara göra de övningarna så många gånger jag hann på 10 min. Och jag hann gör dem 9 gånger vilket betyder att jag gjorde, 45 pulldowns, 90 armhävningar och 120 knäböj! :D haha Brad var stolt! :)
Sen var Jack och jag ute ett tag. Det är nog närmare 15-20 grader idag! :D SÅ SKÖNT! Nu har vi precis ätit lunch och ska snart nappa. Sen blir det nog en eftermiddag i parken i solen! :)
Ikväll blir det utgång och firade av St Patrick's day! :D Wiihooo.
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0