BRA onsdag trots regn

Hejhej,
ja jag måste säga att det har varit en bra onsdag även fast det har regnat typ hela dagen. Imorse så träffade vi Elisa och Caroline i Greenwich för story time. Sen gick vi till starbucks för lite kaffe! Väl hemma igen var det lunch och sen ringde jag för att kolla vart mammas födelsedagspresent hade tagit vägen och det visade sig att den stod utanför dörren på framsidan! Vilket jag blev jätteglad över då jag nu har både mamma och pappas födelsedagspresenter tills de kommer! Vilket är IMORGON! Fast jag kommer inte se dem förrän på fredag morgon.
Sen åkte jag iväg för att klippa mig! Blev jättebra, ser mycket friskare ut! :)
Nu på eftermiddagen har jag och barnen målat med vattenfärger! :) Och J och jag har lyssnat på Gaga, Black Eyed peas och annat som han älskar! Musik barnet säger jag bara!
Ikväll är det träning och sen till starbucks för att träffa Linn, en tjej som jag har haft på facebook länge och som bor i närheten men som jag inte har träffat!
Gissa vilka bilder som är mina? ;)
LOVE FROM CT

Kommentarer
Postat av: Jenny

Heeej! Hade helt glömt bort att du hade blogg!! men sitter vid din pappas dator och han hade den som startsida :) hoppas ni får en mysig helg tillsammans :) <3<3

2011-05-19 @ 12:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0