Dan före dan

Hejhej,
ja det är dan före dan innan jag får träffa min familj igen! :D wihiooo!
Träning med Brad imorse, ja alltid lika jobbigt! Helt genomsvettig när jag var klar.. sen hem, tvätt och städa. Sen Jack, lunch och napp. Sen kom Sus mamma och ena syster! Så vi satt och snackade ett tag innan de skulle hämta Charlie i skolan.
Jack och jag spenderade eftermiddagen hemma hos världens bästa Elisa! :D med barn och trevlig sällskap. Sen blev det middag och bad (för barnen) innan Jack och jag åkte hem för att sova! :) Nu sitter jag här, ska packa ikväll.. åka förbi Sandy med lite saker!
Jaja, kommer inte skriva förrän tidigast måndag!
Twins?!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0