Last day of Memorial weekend

Hejhej,
ja idag har alla varit lediga eftersom det fortfarande är memorial weekend. Så imorse åkte vi ner till Old Greenwich för att kolla på paraden som skulle gå där. Men jag trodde faktiskt inte att det skulle bli något eftersom det regnade och åskade hela morgonen. Men det blev av och var jättemysigt! Det kommer jag verkligen sakna med USA. Alla parader, thanksgiving, christmas, memorial day och sen 4th of July. Vad har Sverige? Har vi tur sjunger man national sången i skolan den 6 juni. Kanske inte ens det! Och nu är ju 6 juni en ledig dag, så vad gör vi??? Kom igen Sverige!!!
Sen har jag bara solat resten av dagen. När J vaknade åkte vi ner till RYC och lekte ett tag. Sen var det hem för middag, bad och natt! Då åkte jag och sprang en sväng på stranden.. hur skönt som helst! Fortfarande 25 grader ute med en svag bris nere vid havet. När jag känner doften av havet tänker jag bara på YSTAD! Mitt kära Ystad på sommaren.. som jag kommer missa denna sommar. Men nästa då ni! Gå och köpa glass på fritidsbaren, med "Hallå, hallå"-mannen! Jag kommer dock göra så mycket roliga och soliga saker här!!!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0