måndag, tisdag

Hejhej,
jag igår hände det inte så mycket.. jag jobbade 10 timmar.. skypade lite med familjen sen var Jess och jag o tränade! Kickboxning stod på schemat! Efter det så var det dusch och middag för att sen gå och se Fast Five! Den var faktiskt riktigt bra! Sevärd film! Och trevligt sällskap.
idag tisdag hade vi först au pair möte i Darien. Fick mitt papper för gymmet påskrivet och Jack var med. Han var jätteduktig. Sen åkte vi för att hämta min Ipod i Greenwich. Vi passade också på att hämta på Catty (en vän från i somras) i affären där hon jobbar! Jättekul att träffa henne igen! :)
Eftermiddagen tillbringades på biblioteket med båda barnen! Ikväll är det träning!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0