NYC för andra gången

ja, i torsdags kom ju min älskade familj och hälsade på för andra gången. Jag träffade dock inte dem förrän på fredag morgon. Tog tåget in till NYC med Richard på morgonen, sen en taxi till deras hotell. Sen träffade jag dem äntligen igen! Galet att se dem efter 6 månader.. det blev lite frukost och sen ut för att shoppa! Galet mycket shopping blev det, några timmar på Forever 21 och några timmar på Victoria's secret! Duktig pappa som orkade med oss..
På lördagen var det middag högst upp i Mariott hotel som ligger på Times square! Restaurangen heter "the view" jättemysig och så högt! Man snurrar runt så man kan se hela Manhattan medan man äter! Gott vare också.
På söndagen åkte vi ut till CT för att fixa lite ärrenden och sen äta middag med min familj här ute! Det var jättetrevligt och god mat! :) Vi åkte också runt lite här för att kolla på alla enorma hus som ligger runt om i Greenwich.
Måndagen promenade vi upp längst 5th Av och hade tänkt att åka upp i Rockerfeller men det var så dimigt att vi inte skulle ha sett något. Jaja, det får bli nästa gång! :) Sen var det daxs att säga hejdå och jag skulle åka hem! Men det är ju inte så lång tid kvar tills vi ses igen, bara 2 månader! GALET!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0