NYC m Sarah, Anna, Olle & Ellen

Hejhej,
ja i måndags så träffade jag ÄNTLIGEN mina kära vänner igen. Efter 10 månader fick jag se mina favorit tvillingar! :D Wiiihooo.. måste säga att jag var nervös innan jag såg Sarah, men sen var allt bara kul! Vi käkade middag på "Spice Market" på måndags kväll. Sen åkte jag hem för att sova i CT.
Mötte dem på tisdagsmorgonen nere vid Staten Island Ferry, så vi åkte för att se frihetsgudinnan! :) sen upp för lunch i Central Park. Sen gick vi bara ner för 5th av och kollade i butiker! :)
Ner till Soho för shopping!! Men innan det så spenderade vi 2 timmar på Forever 21! Den bästa butiken, Times square! I Soho så blev det Victoria's Secret och sen SATC trappan och Magnolia bakery. På kvällen var det middag på Planet Hollywood!
Mycket roliga dagar med skratt och minnen! Både gamla och nya erfarenheter!

LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0