RYC

Ja, denna fina lördag så öppnade poolen till RYC och hur underbart är inte det! :)
Ja, gårdagen blev väll inte direkt som planerad men jobbet tog till på morgonen, båda pojkarna och jag åkte till Bruce Park i Greenwich för att leka av sig lite. Sen på mitt break låg jag ute och solade. Vi har ju mellan 27-30 grader ute just nu så man ska ju passa på.. sen var det jobb igen. Jack och jag åkte till stranden och sprang en sväng. Sen lekte vi vid vattnet. Mysigt!
När vi kommer hem har Olli (deras kusin) kommit och pojkarna leker för fullt. Su och R åkte en snabbis till klubben och jag hade pojkarna. När de kom hem sen åkte jag till Jessica för att se åka till White Planes till någon kille som vi skulle föra hos. Det var trevligt! Sen tillbaka till Stamford och utgång. Det slutade väll inte riktigt som jag hade tänkt, men träffade i alla fall Pete som blev en räddning på denna kväll.

LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0