Valborg och annat trevligt!

Hejhej,
jag vet! Helgerna är inte det bästa att uppdatera för mig.. jobb och två galna barn tar upp mycket av min tid. Ja, fredagkväll var det jobb hela kvällen. Men friday night light räddade! Äntligen började kolla på tredje säsongen! Bästa serien någonsin.
Lördag, då var det jobb igen och sen iväg för att träffa Sandy en snabbis! Bokade hotell och buss inför Boston nästa helg! :D wihoooo längtar! Sen var det träning med Brad och Jessica! Alltid lika jobbigt! Träningsvärken börjar kännas. Efter det så var J och jag på Pow Wow (carnival) och gick runt, åkte lite karuseller. Su jobbade där och vi hade en mysig stund! BTW min baby Jack kan räkna till 10 på svenska! Åtta är hans favorit. Sju är svårt att säga.
När Jack var i säng så började jag göra mig i ordning för utgång i världens bästa stad! Valborgs kvällen var mycket trevlig, med en massa kul sällskap! Och galenskaper!
LOVE FROM CT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0